Administratie anno 2017

Edgar aan zijn buro

Goeiesmorregens!

Ken je hem nog? Meneer Edgar. Een geweldig type van Kees Prins op een oersuf kantoor met zijn maten van Jiskefet. Maar deze meneer Edgar heeft een verrassend nieuw concept in gedachten:

Hoe fijn zou het zijn als jouw administratie volautomatisch wordt bijgewerkt. Facturen met 1 druk op de knop in je boekhouding, losse bonnetjes scannen en uploaden met je mobiel en verkoopfacturen met 1 druk op de knop verstuurd én verwerkt. Jij kunt vervolgens voldaan achterover leunen om in het dashboard te zien dat de admministratie geheel bijgewerkt is. En wat te denken van BTW aangiftes? Zonder enige moeite en stress automatisch uit het systeem verzonden nadat Meneer Edgar er kritisch naar gekeken heeft. Kun jij je ondertussen richten op het succes van jouw onderneming.

Meneer Edgar heeft een systeem ontdekt waarbij jij alleen je input geeft en de rest automatisch wordt bijgewerkt. Ik richt het voor je in en houd jouw administratie nauwgezet in de gaten. Maar omdat het boeken door Robots gebeurt, hoeft er veel minder tijdrovend werk te worden verricht. En dat merk je in de prijs! Een volledig administratiepakket, een handige app én professionele dienstverlening van een ervaren boekhouder… Alleen zelf doen is goedkoper!

Starterstarief: Volledige boekhouding voor €20,- per maand

 

Starten met ondernemen is al lastig genoeg. En het kost veel geld. Veel starters kiezen er uit zuinigheid voor om de boekhouding in een excelletje erbij te doen.

Meneer Edgar onderneemt met jou mee. Het eerste jaar starten we samen jouw administratie op. Hiervoor betaal je €20,- per maand. Voor dit bedragheb je:

  • Geen twijfel bij het opstarten, ik richt in overleg met jou de administratie volledig in
  • Geen stapel facturen meer, maar alles direct in je administratie inzichtelijk en volautomatisch verwerkt (max. 200 facturen per jaar)
  • Geen geklooi in Excel of Word voor je facturen: Direct online offertes en facturen maken in je eigen huisstijl
  • Urenregistratie per project onderweg bijhouden
  • Een opgeruimd handschoenenkastje: Bonnetje scannen, uploaden en weggooien
  • Altijd actueel overzicht dankzij volautomatische update van de bankmutaties
  • Stress voor je aangifte? Nu niet meer: de BTW aangifte wordt met 1 druk op de knop verstuurd (en je hoeft niet eens zelf te drukken)
  • Altijd en overal inzicht in je administratie via je eigen informer App
  • Jaarcijfers: balans, verlies- en winstrekening en daaraan gekoppeld een adviesgesprek

Genoemde prijs is exclusief BTW, het abonnement is maandelijks opzegbaar.

Na het eerste jaar €40 per maand: 

Na jouw eerste jaar krijg je een adviesgesprek. Hierin kijken we naar de cijfers en bespreken samen hoe het gaat. Je krijgt van mij tips en advies vanuit de financiele gegevens en ik help je met verdere stappen.

Natuurlijk gaan we er vanuit dat je na jouw eerste jaar enorm gegroeid bent als ondernemer. Je ziet nu ook de toegevoegde waarde van mijn dienstverlening. Waarschijnlijk heb je zelfs behoefte aan meer diensten en adviezen. Je zult er dan ook alle begrip voor hebben dat mijn tarief stijgt naar een realistischer bedrag van €40,- per maand. Dit is nog steeds goedkoper dan de traditionele boekhouder. Natuurlijk krijg je voor deze verhoging ook meer dienstverlening:

  • Naast alle reeds genoemde punten van het eerste jaar,
  • 200 extra inkoopfacturen per jaar zonder extra kosten
  • Volledige aangifte inkomstenbelasting (incl fiscaal partner)

Geen starter, wel eerst kennismaken? 

Dat is geen probleem. Word je nu klant, dan starten we eerst 3 maanden voor het lage starterstarief van €20,- per maand.

Heb je hier interesse in, dan kun je dat laten weten via het reactieformulier. Ik neem dan snel contact met je op om de details van jouw administratie te bespreken en een plan op te zetten voor de implementatie.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *